قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های کارویس/carvice منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های کارویس/carvice تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

ارتباطات الکترونیکی

جهت اطلاع‌رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد کارویس/carvice برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.
توجه داشته باشید که خطوط ۵۰۰۰۵۳۷۱۷۷ و ۱۰۰۰۲۳۳۳۳۶۴۳۳۸ تنها شماره‌‌هایی است که کارویس/carvice از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. همچنین این شماره‌‌ها سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه کارویس/carvice را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد.
همچنین ممکن است کارویس/carvice از طریق شماره ۵۰۰۰۵۳۷۱۷۷ برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان کارویس/carvice، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام کارویس/carvice است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به carviceman@gmail.com اطلاع دهید.
سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

کارویس/carvice به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
کارویس/carviceمتعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت کارویس/carvice، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات کارویس/carvice، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط کارویس/carvice جزئی از اموالکارویس/carvice محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار کارویس/carvice است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای کارویس/carvice محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط کارویس/carvice و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار کارویس/carvice است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت کارویس/carvice و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای کارویس/carvice محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات کارویس/carvice ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.carlub.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت کارویس/carvice هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.carlub.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. کارویس/carvice به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
– کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت کارویس/carvice به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه  در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. کارویس/carvice همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در کارویس/carvice به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای کارلوب محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده حداکثر طی ۲۴ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– کارویس/carvice مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای کارویس/carvice محفوظ است.
– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت کارویس/carvice ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای کارویس/carvice محفوظ است. کارویس/carvice در اسرع وقت وجوه دریافتی را حداکثر  طی ۲۴  ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت و اپلیکیشن  کارویس/carvice می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، نوع اتومبیل خود را به صورت دقیق انتخاب کنند.

– لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بدیهی است که کارویس/carvice هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران

. نقد کاربران باید شامل قوت‌ها و ضعف‌های محصول و سرویس کاردر استفاده‌ی عملی و تجربه‌ی شخصی باشد و مزایا و معایب به‌صورت خلاصه و تیتروار در محل تعیین‌شده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگ‌نمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنید.
. نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه به‌طور واقع‌بینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
. با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمت‌های آن‌ها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد؛ نه به‌صورت مطلق.
. در نظرات خود، از بزرگ‌نمایی یا اغراق درباره‌ی قوت‌ها یا ضعف‌های محصول خودداری کنید. بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغه‌آمیز یا به دور از واقعیت تایید نخواهد شد.
. توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، به‌هیچ‌وجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن درباره‌ی محصولات جدا خودداری کنید.

شرایط ارسال پرسش یا پاسخ:

توجه داشته باشید که پرسش و پاسخ فقط باید در رابطه با کالا باشد، بنابراین برای پیگیری یا سوال درباره سفارش یا استفاده از خدمات پس از فروش با امور مشتریان کارویس/carvice (شماره تلفن‌های ۰۲۳۳۳۳۶۱۶۲۵-۰۹۳۷۹۲۱۰۹۳۷) تماس بگیرید یا از طریق فرم صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع پیگیری سفارش یا خدمات پس از فروش، سوال یا درخواست خود را مطرح کنید.
برای ارسال سایر درخواست‌ها یا پیشنهادهای خود نیز از فرم صفحه “تماس با ما” استفاده کنید یا به carviceman@gmail.com ایمیل ارسال کنید. همچنین انتقاد یا شکایت خود را به ایمیل آدرس carviceman@gmail.com ارسال کنید.

محتوا

کارویس/carvice نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است کارویس/carvice تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط کارویس/carvice دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت کارلوب تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.

امکان خطا در قیمت های سایت

فروشگاه همواره سعی می نماید که قیمتهای کالاها را به درستی و با حداقل خطا در سایت وارد نماید. اما از آنجائیکه این قیمتها توسط کارشناسان و اپراتورها وارد سایت می گردند، همواره امکان خطای انسانی در ورود اطلاعات وجود خواهد داشت. لذا در مواقعی که این قیمتها به اشتباه وارد سایت شده باشند هیچگونه تعهدی برای فروشگاه برای فروش کالا به همان قیمت اشتباه ایجاد نخواهد نمود

© کلیه محتویات سایت کارویس/carvice شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت کارویس/carvice تعلق دارد.

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در کارویس/carvice مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در کارویس/carvice قیمت‏‌های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند.
با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، کارویس/carvice نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، کارویس/carvice موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند

کاربر می بایست قبل از دریافت خدمت مورد نظر خود، خودروی خود را به طور کامل بررسی نماید. بدیهی است کهکارویس/carvice هیچ گونه تعهدی نسبت به مواردی از قبیل مفقودی وسایل شخصی، آسیب به خودرو و … در حین ارائه ی خدمت نخواهد داشت. در این خصوص بهتر است که از دادن سوییچ خودرو به نیروهای کاربوی خودداری گردد.

اتومبیل سرویس گیرنده می بایست عاری از هرگونه وسیله و تجهیز خطرناک همچون مواد منفجره، آتش زا، سمی و … باشد

در صورتی که اطلاعات کاربری و نیز خودروی حضور یافته در تعویض روغنی  با مشخصات خودروی ثبت شده  در سیستم و سایت مغایر باشد کارویس/carvice الزامی به ارائه خدمات ندارد. در چنین موقعیتی حساب کاربری مشتری نیز مسدود می‌شود و تمام مسئولیت‌های قانونی در این خصوص مربوط به کاربر است

شرایط گارانتی

خاطرنشان می سازد همانند تمامی اتوسرویس های موجود در سرتاسر ایران  کالاها و قطعات و لوازم  موجود در اپلیکیشن از لحظه فروش مشمول ضمانت شرکت فروشنده بوده و نقایص احتمالی و احیانا خسارت های وارده توسط شرکت ارائه کننده گارانتی جبران میگردد و وظیفه کارویس/carvice صرفا پیگیری مورد گارانتی و تماس با شرکت ضمانت کننده و دادن اطلاعات لازم حسب مورد میباشد.در مورد محصولات خارجی فاقد گارانتی نیز مسئولیت ما تا طی شدن مسافت ۴۰۰۰ کیلومتر توسط اتومبیل مشتری یا گذشت ۴ ماه کامل از زمان تعویض اعتبار دارد و چنانچه قبل از سپری شدن ۴ماه ۴۰۰۰ کیلومتر طی نموده باشدگارانتی به پایان میرسد و یا چنانچه اختلافی بین کیلومترنشان داده شده در صفحه کیلومتر شمار با کیلومتر نمایش داده شده در دستگاه دیاگ وجود داشته باشدهرکدام که عدد بیشتری را نشان دهد ملاک تصمیم گیری خواهد بود. ضمنان قبل از پیگیری گارانتی محصول ابتدا صحت و سقم ادعای مطروحه مبنی بر ایجاد خسارت به دلیل محصولات فروخته شده در اپلیکیشن و سایت کارویس/carviceابتداتوسط کارشناسان خبره و دستگاههای پیشرفته راستی ازمایی خواهد شد  و این فرایند ممکن است زمان بر باشد.

مشتری در صورت مشاهده هر گونه مشکل شامل روغن ریزی، روشن شدن چراغ روغن و مشکلات مربوط به سرویس های دوره ای پس از سرویس در صورت تماس با کارویس/carviceو تشخیص کارشناس مربوطه  مبنی بر نقص در ارائه خدمات پیگیری های لازم را در جهت حل مشکل توسط شرکت تولید کننده قطعه انجام خواهددداد.

در صورت بروز هرگونه مشکل و قبل از دست زدن به هر اقدامی  ابتدا با کارویس/carvice تماس حاصل فرماید، در غیر اینصورت هیچ گونه همکاری صورت نمیپذیرد.

ثبت نام در کارویس/carviceبه منزله ی مطالعه ی کامل قوانین و مقررات کاربوی و پذیرش آنها می باشد. قوانینی که احتمال ایجاد تغییر در آنها وجود داشته و استفاده مداوم کاربر از خدماتکارویس/carvice به معنای توافق با این تغیرات احتمالی می باشد

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، کارویس/carvice هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
کارویس/carvice خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

طراحی سایت